ONLiNe
Så blev vi, min blog og jeg, ONLiNe.
ONLiNe Inde i den virtuelle verden.
OFFLiNe Ude i den uvirtuelle verden.
Skriver derudefra derindtil
til den virtuelle verden.
.
herude fra virkeligheden med blomster og blafrende gardiner i den kuldegysende sydøstenvind.
skriver med og om alt hvad der måtte være af relevante og komplet irrelevante ting og sager. et sted i markerne. i vinden. under fuglene og flyene. svævende.
Ting og Sager. store og sMaa. Mulige og umulige. Mummelige og uMummeLige.
Tankefylde tankeløsninger
. Tankeløst. Hvis jeg tankeløst bliver ramt af et fly, en fiskende hejre bliver det Uden bid. Tænketanke fulde af Torsk. Dorsk som OFFLiNe.
Jeg kan ellers godt lide at være OFFLiNe. Eller i hvert fald få det til at se ud som om jeg er det.
Forstyrrelses-STOP. Tid til at gå op i ånden. Gå op i røg. Som ånden i flasken.
Mens jeg ligger og flyder. Driver. Og lader tankerne tage mig i alle retninger.
Som en flod. På rejse, en lang lang rejse over stok og sten brus og brag og stille stunder med glimtende stjerner som sølv. Bugtende. Faldende. Stigende.
Accelerende for så at gå i stå. Dæmmet op. Tæmmet. Tæt pakket og kan kun komme videre hvis en åbning viser sig. Lys kommer igennem. Lys igen. Langsomt. Fyldes op forfra.
OFFLiNe. Det er et godt sted at være, hvis man kan være der. I den rigtige verden. Hvad det så end er.
ONLiNe i malketidens tand. Bid gerne. i BloGgen. mælketænder. Starten er ikke længere skudt. udskudt. Gott sei Dank !
0 kommentarer